Kjøpsinformasjon
1. Frakt og levering
Sending
Ved sending av varer innenlands er fraktkostnad alltid kr 99.- som standard. Varen(e) sendes med Posten/Bring og som pakke med sporing.
Fri frakt ved bestillinger over kr 800.
Ved andre spørsmål ang frakt ta kontakt før bestilling.
Henting og levering
Alle varer kan hentes ved vårt pick up point på Løren i Oslo etter nærmere avtale..
Alle med adresse i Oslo kan få varene levert på døren av innehaver for standard frakt, kr 99, dersom man ønsker det. Nå tilbys også gaveinnpakning, bare skriv dette i kommentarfeltet ved bestilling. Varene kan også leveres på døren i deler av Viken mot ett tillegg i prisen. Gratis levering i Oslo og deler av Viken ved alle kjøp over kr 2500.
Etter bestillingen er mottatt vil du få tilsendt en ordrebekreftelse på e-post. Deretter (og senest innen 3 virkedager) vil du også få en e-post når ordren er klargjort og klar for henting/levering. Noe lenger leveringtid må påberegnes i ferieperioder
2. Betaling
Alle varer som skal sendes med Posten, betales ved hjelp av forskuddsbetaling på Vipps, Paypal eller kort. Varer som skal leveres eller hentes, kan også betales med kort eller vipps. Faktura tilbys til bedriftskunder. Egne forhandlerpriser etter nærmere avtale.
3. Bytte og retur
Bytterett
Er du ikke fornøyd, kan du få byttet varen innen 14 dager fra varen er mottatt (gjelder ikke salgsvarer).
Send oss en e-post med informasjon om hvilke vare du ønsker å bytte til, eller om du ønsker tilgodelapp. Porto eller levering ved bytte, står kjøper for selv., så sant det ikke er en reklamasjon.
Angrerett
Dersom du skulle angre kjøpet har du 14 dagers angrerett på nettkjøp.
Send oss en e-post innen 14 dager med beskjed om at du ønsker å angre kjøpet, sammen med utfylt angrerettsskjema som følger med. Varen må også være sendt/levert tilbake innen fristen og i samme stand som ved kjøpstidspunktet. Porto eller levering betales av kjøper og ved sending anbefales det å bruke Norgespakke med sporing som fraktalternativ.
Tingenes tilstand/reklamasjon
Her finner du i hovedsak brukte gjenstander med normal bruksslitasje, men alle varer blir nøye kvalitetssjekket og evt satt i stand før salg. De blir også kategorisert og gitt en vurdering av stand, enten meget god eller god stand. Siden kvalitet og fornøyde kunder er viktig, vil de aller fleste varene i butikken kategoriseres i disse to kategoriene.
Når en vare er kategorisert som i meget god stand, vil det si at den er i noe bedre stand enn man skulle kunne forvente i forhold til alder. Når en vare kategoriseres som i god stand, vil den som regel ha litt flere tegn på å være brukt, omtrent som man vil kunne forvente i forhold til alder.
Evt. andre ting som er verdt å merke seg angående stand vil ellers være oppgitt i teksten. Skulle produktet allikevel ikke svare til forventningene, eller ha andre feil eller mangler, og du ønsker å reklamere, ta kontakt, så finner vi alltid en løsning.